Kanał Sportowy przenosi się do nowej siedziby, będzie miał dwa studia
Od początku sierpnia programy Kanału Sportowego będą emitowane z nowej siedziby. Docelowo będą w niej dwa studia i większa przestrzeń biurowa.
We wtorek wieczorem Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski i Michał Pol, właściciele i główni twórcy Kanału Sportowego, wystąpili w ostatnim „Hejt Parku” z cykl „Zebranie zarządu” realizowanym z dotychczasowego studia. W czasie programu z pomieszczenia wynoszono elementy wystroju.
- Nowe studio będzie bardzo podobne do tego. To nie jest żadna rewolucja i to celowo, nie dlatego, że nie mamy pieniędzy na inne, lubimy naszą scenografię. - wyjaśnił Stanowski. Zaznaczył, że docelowo w nowej siedzibie Kanału Sportowego będą studia, tak żeby można było nagrywać więcej treści.
- Urośliśmy bardzo, dużo ludzi z nami pracuje i zmieniamy przede wszystkim biuro na trzy razy większe - dodał Mateusz Borek.
- Przez te kilka dni nadajemy trochę z odtworzenia, a nowe studio od 2 sierpnia - zapowiedział Tomasz Smokowski.
Na YouTubie kanał działa od wiosny 2020 roku, obecnie ma ok. 880 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie ponad 400 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go.
W ramówce Kanału jest kilkadziesiąt programów - przede wszystkim o sporcie (najwięcej o piłce nożnej, m.in. cykle o najpopularniejszych ligach), a także „Hejt Park” i parę programów o innej tematyce (m.in. wywiady Małgorzaty Domagalik oraz cykle publicystyczne Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka)
Koniec pewnej epoki. Dużo emocji, dużo fajnych rzeczy, spotkań, rozmów.
— 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖚𝖘𝖟 (@Olek_Pale_Path) July 26, 2022
Realizowałem pierwszą audycję w tym miejscu jeszcze w #WeszłoFM, dziś realizowałem ostatni program w tym miejscu w #KanałSportowy. Fajna klamra, ale to nie koniec 😉 nowa siedziba, nowe wyzwania 🫡 #KptSmith pic.twitter.com/Q5PuL2dgl3
W kwietniu br. szklanki z logo Kanału Sportowego na krótko pojawiły się w sklepach Biedronka. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów.
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Kanał Sportowy przenosi się do nowej siedziby, będzie miał dwa studia
Ty z tych, co chcieli tam pracować, ale bali się zaryzykować? :)