Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel reklamują szkła okularowe Eyezen (wideo)
Trwa kampania reklamowa szkieł okularowych Eyezen (produkowanych przez firmę Essilor Polonia) z udziałem aktorki i prezenterki Katarzyny Cichopek oraz jej męża Marcina Hakiela. Jednocześnie ruszyła kolejna odsłona kampanii szkieł Varilux opartej na wizerunku Danuty Stenki.
Akcja marketingowa jest prowadzona pod hasłem „Przełącz się na cyfrowe szkła Eyezen”. Reklamy podkreślają, że promowane szkła chronią oczy przed negatywnym oddziaływaniem ekranów cyfrowych.
Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel zostali ogłoszeni ambasadorami marketingowymi Eyezen na początku br.
W ramach współpracy wizerunek Katarzyny Cichopek i Marcina Hakiela jest wykorzystywany w reklamach. Ponadto oboje noszą okulary z promowanymi szkłami.
Jednocześnie firma zaczęła kolejną odsłonę kampanii z udziałem aktorki Danuty Stenki reklamującej progresywne szkła okularowe Varilux. Spot, nawiązujący do stylistyki komiksu, podkreśla, że promowane szkła zapewniają perfekcyjny obraz zarówno z bliska, jak i z daleka. Informuje też o trwającej do końca kwietnia promocji, w ramach której w punktach optyczny, których lista jest na stronie Varilux.pl, dwie pary szkieł tej marki są dostępne w cenie jednej pary.
Danuta Stenka promują szkła Varilux od wiosny ub.r.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel reklamują szkła okularowe Eyezen (wideo)