Ostatni sezon „Naszego nowego domu” z Katarzyną Dowbor zyskał widzów w Polsacie
Reality-show „Nasz nowy dom 20” w wiosennym sezonie śledziło średnio 996 tys. osób. W porównaniu do 18. edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji wzrosła o 45 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Od nowego sezonu program prowadzić będzie Elżbieta Romanowska.
20. edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 18 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 996 tys. osób. Przełożyło się to na 7,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,67 proc. w grupie 16-49 oraz 8,24 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 6 kwietnia - odcinek tego dnia śledziło 1,06 mln.
Nadawana wiosną ub.r. 18. seria reality-show przyciągała o 45 tys. widzów mniej. Gromadziła średnio 951 tys. osób przy udziale wynoszącym 7,44 proc. w 4+, 7,66 proc. w 16-49 oraz 7,89 proc. w 16-59.
W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Elżbieta Romanowska zastąpi Katarzynę Dowbor w roli prowadzącej
Dotychczas gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” była Katarzyna Dowbor. Od nowego sezonu w roli tej będzie występować Elżbieta Romanowska.
Zdjęcia do „Naszego nowego domu 21” już wystartowały, program trafi do emisji Polsatu w jesiennej ramówce.
Dyrektor programowy Polsatu Edward Miszczak, pytany o tę zmianę, mówi Wirtualnemedia.pl, że wcale nie chodzi o odmłodzenie twarzy programu. - Ja mam 67 lat i nie zrobię z siebie młodzieniaszka - żartował Miszczak, zaprzeczając, że o to chodzi. Skąd zatem zmiany? - Jak w to w telewizji. Telewizja rządzi się nowymi twarzami, nową rzeczywistością - dodał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Ostatni sezon „Naszego nowego domu” z Katarzyną Dowbor zyskał widzów w Polsacie