KFC, Heineken, Nike, Samsung, Kenzo, Duracell, Old Spice - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions 2017 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie reklamy i inne spoty nagrodzone Złotymi Lwami podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions w kategoriach: Film, Film Craft i Radio. Wśród nagrodzonych są m.in. kampanie marek KFC, Heineken, Nike, Samsung, Kenzo, Duracell i Old Spice.
W tegorocznej edycji Cannes Lions w kategorii Film nominowano 173 prace. Grand Prix przyznano za spot promujący transmisje w Channel 4 z igrzysk paraolimpijskich, ponadto rozdano 17 Złotych Lwów, 35 Srebrnych i 45 Brązowych.
W kategorii Film Craft spośród 257 zgłoszeń nominowano 151, z czego 19 otrzymało złote nagrody, 35 - srebrne, a 51 - brązowe. Grand Prix dostała agencja Iconoclast za klip „Territory” zespołu The Blaze.
Z kolei w kategorii Radio na shortliście znalazły się 82 prace. Grand Prix otrzymała agencja Ogilvy&Mather Johannesburg za trzy spoty reklamujące KFC. Ponadto przyznano 15 Złotych Lwów, 29 Srebrnych i 48 Brązowych.
Na tegorocznym Cannes Lions agencje z Polski zdobyły cztery nagrody: FCB Warsaw - Srebrnego i Brązowego Lwa za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska, Bardzo - Brązowego Lwa za spot Allegro „English for beginners”, a Agencja 2012 - Brązowego Lwa za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.
Wszystkie prace nagrodzone złotem w Cannes Lions 2017 w kategoriach Film, Film Craft i Radio
FILM
WE'RE THE SUPERHUMANS
Klient: Channel 4
Marka: igrzyska paraolimpijskie
Agencja: Blink Productions
Kraj: Wielka Brytania
Spot otrzymał także dwa złota w kategorii Film Craft.
JACKIE
Klient: Heineken
Marka: Heineken
Agencja: Publicis Italy
5 YEAR PLAN
Klient: Old Spice
Marka: Old Spice
Agencja: Wieden+Kennedy
Kraj: USA
DA DA DING
Klient: Nike Delhi
Marka: Nike
Agencja: Wieden+Kennedy
Kraj: Indie
WHAT ARE GIRLS MADE OF?
Klient: Nike
Marka: Nike
Agencja: Wieden+Kennedy Amsterdam
UNLIMITED COURAGE
Klient: Nike
Marka: Nike
Agencja: Wieden+Kennedy
Kraj: USA
UNLIMITED YOUTH
Klient: Nike
Marka: Nike
Agencja: Wieden+Kennedy
Kraj: USA
UNLIMITED WILL
Klient: Nike
Marka: Nike
Agencja: Wieden+Kennedy
Kraj: USA
THE TRUTH IS HARD TO FIND: HICKS
Klient: The New York Times
Marka: subskrypcja treści
Agencja: Droga5
Kraj: USA
Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.
THE TRUTH IS HARD TO FIND: DENTON
Klient: The New York Times
Marka: subskrypcja treści
Agencja: Droga5
Kraj: USA
Spot otrzymał także złoto w kategorii Film Craft.
1 2
Dołącz do dyskusji: KFC, Heineken, Nike, Samsung, Kenzo, Duracell, Old Spice - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions 2017 (wideo)