Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i zysku, Zoom TV ma 2,23 mln zł z reklam i 2,88 mln zł straty
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała 30,74 mln zł (po wzroście o 7 proc. w skali roku) i 3,18 mln zł zysku netto (wobec 2,21 mln zł rok wcześniej). Polepszyły się wyniki stacji Filmbox i Kino Polska, natomiast Zoom TV zanotował 2,23 mln zł wpływów z reklam i 2,88 mln zł straty.
Koszty operacyjne firmy zwiększyły się w skali roku z 24,85 mln zł do 25,78 mln zł.
Zysk z działalności operacyjnej wzrósł z 3,15 mln zł do 4,74 mln zł, a zysk przed opodatkowaniem - z 2,93 mln zł do 4,47 mln zł.
Wynik EBITDA w minionym kwartale wyniósł 11,64 mln zł, co wobec 10,43 mln zł oznacza wzrost o 12 proc.
Wpływy firmy z emisji stacji Filmbox i kanałów tematycznych zwiększyły się w skali roku z 15,85 mln zł do 17,54 mln zł, a ze sprzedaży reklam - zmalały z 1,31 mln zł do 1,13 mln zł. Wynik tego segmentu wzrósł z 2,88 mln zł do 4,24 mln zł.
W przypadku stacji Kino Polska nieznacznie zwiększyły się wpływy z reklam i z emisji. Łączne przychody zwiększyły się z 6,67 mln zł do 6,86 mln zł, wynik - z 3,11 mln zł do 3,24 mln zł
Z kolei wpływy reklamowe Zoom TV, nadawanego od jesieni 2016 roku na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, wzrosły ponad dwukrotnie - z 1,11 mln zł do 2,29 mln zł. Jednocześnie koszty operacyjne zwiększyły się z 4,18 mln zł do 5,17 mln zł, a strata segmentu zmalała z 3,07 mln zł do 2,88 mln zł.
W pionie sprzedaży praw licencyjnych mocno zmalały wpływy (z 1,76 mln zł do 719 tys. zł) i zysk (z 1,07 mln zł do 561 tys. zł).
Dołącz do dyskusji: Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i zysku, Zoom TV ma 2,23 mln zł z reklam i 2,88 mln zł straty