Klub zakupowy Fashion Days wycofuje się z Polski
Polska wersja internetowego klubu zakupowego z markową odzieżą FashionDays.pl (zarządzana przez Grupę Allegro) kończy działalność. Właściciel uzasadnia to „zmianą strategii biznesowej”.
W piątek na stronie głównej i fanpage’u facebookowym FashionDays pojawiła się informacja, że serwis kończy działalność w Polsce. Nie są już dostępne nowe oferty, nie mogą też rejestrować się nowi użytkownicy. Obsługiwane są tylko dotychczasowe zamówienia, ich dostawy i zwroty będą realizowane według niezmienionych zasad. Do końca lipca będzie się tym zajmować polski zespół, potem przejmą to pracownicy oddziału FashionDays w Rumunii.
Centrala firmy pod koniec czerwca poinformowała, że zamierza skupić się na kluczowych dla niej rynkach: Włoszech, Bułgarii, Węgrzech i Rumunii, natomiast wycofać z pozostałych: Polski, Czech, Słowacji i Słowenii.
- Po kilku latach dynamicznego rozwoju zdecydowaliśmy się skupić nasze zasoby na naszych głównych rynkach z potencjałem wzrostowym. Ta decyzja pozwoli nam skoncentrować się na innowacjach produktowych i lepszym odpowiadaniu na trendy i potrzeby konsumentów - uzasadniała Anzhelika Belova, CEO w Fashion Days.
Dziękujemy, że byliście z nami także na Facebooku. Mamy nadzieję, że Fashion Days było dla Was modową inspiracją. Every Day is a Fashion Day!Więcej tu: >> https://www.fashiondays.pl <<
Posted by Fashion Days on 10 lipca 2015
FashionDays.pl był klubem zakupowym oferującym zarejestrowanym użytkownikom markową odzież. Na polskim rynku witryna zadebiutowała w listopadzie 2012 roku, zastępując należący do Grupy Allegro serwis Markafoni. W jej kampaniach reklamowych wystąpili Olivier Janiak i Karolina Malinowska.
W kwietniu 2013 roku FashionDays.pl zanotował 150,5 tys. użytkowników i 7,79 mln odsłon, rok później - 353,6 tys. użytkowników i 3,47 mln odsłon, a w kwietniu br. - poniżej 70 tys. użytkowników i 2,31 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Klub zakupowy Fashion Days wycofuje się z Polski