„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko „Olivia” na plusie
W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej straciły „Dobre Rady”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 342 975 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 1,52 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był trzeci. Jego wynik uplasował się na poziomie 312 954 egz., po spadku o 3,80 proc.
Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,72 proc. do 303 073 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Zaś jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu była przedostatnia. Jej wynik zwiększył się bowiem o 2,94 proc. do 185 529 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
459 953 |
342 975 |
342 975 |
434 904 |
348 260 |
348 260 |
Świat Kobiety |
412 922 |
312 954 |
312 954 |
409 944 |
325 315 |
325 315 |
Dobre Rady |
452 000 |
303 073 |
303 073 |
515 000 |
382 285 |
382 285 |
Poradnik Domowy |
373 117 |
247 623 |
247 623 |
478 750 |
309 965 |
309 965 |
Claudia |
322 910 |
205 677 |
205 677 |
357 000 |
223 791 |
223 391 |
Olivia |
264 957 |
185 529 |
185 529 |
234 971 |
180 229 |
180 229 |
Cała Ty |
202 500 |
129 708 |
129 708 |
275 000 |
134 983 |
134 983 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 29,01 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
459 953 |
342 975 |
342 975 |
429 890 |
312 195 |
312 195 |
Świat Kobiety |
412 922 |
312 954 |
312 954 |
404 950 |
265 528 |
265 528 |
Dobre Rady |
452 000 |
303 073 |
303 073 |
437 000 |
260 230 |
260 230 |
Poradnik Domowy |
373 117 |
247 623 |
247 623 |
337 880 |
191 946 |
191 946 |
Claudia |
322 910 |
205 677 |
205 677 |
354 700 |
190 071 |
190 071 |
Olivia |
264 957 |
185 529 |
185 529 |
299 921 |
149 943 |
149 943 |
Cała Ty |
202 500 |
129 708 |
129 708 |
212 000 |
109 121 |
109 121 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko „Olivia” na plusie