SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko „Olivia” na plusie

W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej straciły „Dobre Rady”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 342 975 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 1,52 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był trzeci. Jego wynik uplasował się na poziomie 312 954 egz., po spadku o 3,80 proc.

Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,72 proc. do 303 073 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zaś jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu była przedostatnia. Jej wynik zwiększył się bowiem o 2,94 proc. do 185 529 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

459 953

342 975

342 975

434 904

348 260

348 260

Świat Kobiety

412 922

312 954

312 954

409 944

325 315

325 315

Dobre Rady

452 000

303 073

303 073

515 000

382 285

382 285

Poradnik Domowy

373 117

247 623

247 623

478 750

309 965

309 965

Claudia

322 910

205 677

205 677

357 000

223 791

223 391

Olivia

264 957

185 529

185 529

234 971

180 229

180 229

Cała Ty

202 500

129 708

129 708

275 000

134 983

134 983

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 29,01 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

sierpień

lipiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

459 953

342 975

342 975

429 890

312 195

312 195

Świat Kobiety

412 922

312 954

312 954

404 950

265 528

265 528

Dobre Rady

452 000

303 073

303 073

437 000

260 230

260 230

Poradnik Domowy

373 117

247 623

247 623

337 880

191 946

191 946

Claudia

322 910

205 677

205 677

354 700

190 071

190 071

Olivia

264 957

185 529

185 529

299 921

149 943

149 943

Cała Ty

202 500

129 708

129 708

212 000

109 121

109 121

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko „Olivia” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl