„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród miesięczników poradnikowych
W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która jako jedyna w zestawieniu zanotowała wzrost. Z kolei najwięcej straciła „Olivia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 422 175 egz. W porównaniu do lutego 2013 roku zwiększyła się ona o 13,43 proc. - był to jedyny wzrost w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce drugie
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Z kolei na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 369 368 egz., po spadku o 10,46 proc.
Oczko niżej uplasował się „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 4,27 proc. do 322 984 egz.
Z kolei największy spadek zanotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 10,68 proc. do 151 658 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 469 631 | 422 175 | 422 175 | 544 927 | 372 201 | 372 201 |
Dobre Rady | 500 000 | 369 368 | 369 368 | 560 000 | 412 494 | 412 494 |
Świat Kobiety | 409 957 | 322 984 | 322 984 | 549 874 | 337 374 | 337 374 |
Poradnik Domowy | 393 390 | 278 915 | 278 915 | 381 315 | 290 370 | 290 314 |
Claudia | 386 565 | 232 921 | 231 821 | 383 720 | 241 488 | 241 488 |
Cała Ty | 347 000 | 163 225 | 163 225 | - | - | - |
Olivia | 234 968 | 151 658 | 151 658 | 369 943 | 169 795 | 169 795 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,79 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 13,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 469 631 | 422 175 | 422 175 | 424 924 | 332 983 | 332 983 |
Dobre Rady | 500 000 | 369 368 | 369 368 | 515 000 | 349 761 | 349 761 |
Świat Kobiety | 409 957 | 322 984 | 322 984 | 429 864 | 301 740 | 301 740 |
Poradnik Domowy | 393 390 | 278 915 | 278 915 | 428 946 | 320 998 | 320 998 |
Claudia | 386 565 | 232 921 | 231 821 | 373 970 | 205 920 | 205 920 |
Cała Ty | 347 000 | 163 225 | 163 225 | 358 000 | 172 367 | 172 367 |
Olivia | 234 968 | 151 658 | 151 658 | 234 931 | 146 951 | 146 951 |
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem wśród miesięczników poradnikowych