„Kobieta na krańcu świata” wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam
Ostatni sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.
Siódma edycja „Kobiety na krańcu świata” emitowana była na antenie TVN w niedziele o godz. 11.00, w okresie od 6 września do 8 listopada br. Średnia widownia wszystkich 10 odcinków wyniosła 1,33 mln osób, co przełożyło się na 14,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który obejrzało 1,8 mln osób.
Kobieta na krańcu świata |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
06-09-2015 |
1 801 075 |
18,69% |
18-10-2015 |
1 483 144 |
15,11% |
08-11-2015 |
1 418 360 |
14,82% |
TVN w paśmie nadawania „Kobiety na krańcu świata” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który nadawał wtedy filmy animowane i miał 7,93 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2 (m.in. „Podróże z historią”, „Wojciech Cejrowski - Boso przez świat” i „Makłowicz w podróży”; 6,73 proc.) i TVP1 (głównie serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 4,60 proc.). W grupie komercyjnej kolejność czołowych stacji była taka sama.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVN - Kobieta na krańcu świata |
1 327 568 |
14,41% |
16,85% |
Polsat |
730 788 |
7,93% |
11,11% |
TVP2 |
620 388 |
6,73% |
4,64% |
TVP1 |
424 057 |
4,60% |
2,12% |
Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków programu wyniosły 2,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W najnowszym sezonie „Kobiety” Martyna Wojciechowska odwiedziła m.in. najmniejszą kobietę świata mieszkającą w Indiach czy mieszkankę Filipin, która co roku w Wielki Piątek poddaje się ukrzyżowaniu.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta na krańcu świata” wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam