Kolejni bohaterowie domu w kampanii Leroy Merlin (wideo)
Leroy Merlin zaczął kolejną odsłonę kampanii, w której pokazuje bohaterskie dokonania remontowo-budowlane swoich autentycznych klientów. Akcję dział marketingu firmy przygotował wspólnie z agencjami Engine i Gutenberg Networks.
Nowy spot Leroy Merlin pokazuje historię Oli i Michała, młodych małżonków, którzy wspólnie ze swoimi przyjaciółmi odnowili zniszczone mieszkanie. W wiosennej odsłonie kampanii prezentowane były dwie inne podobne opowieści (zobacz szczegóły).
- Poprzez tę kampanię chcemy docenić wszystkich, którzy wspólnie z nami realizują marzenia o dobrze zaprojektowanym, urządzonym swoim domu i ogrodzie - dodaje Joanna Próchnicka, senior manager ds. reklamy w Leroy Merlin Polska.
W ramach akcji wiosną br. uruchomiono stronę bohaterdomu.pl, na której użytkownicy mogą dzielić się relacjami z przeprowadzonych przez siebie remontów. Do tej pory zamieszczono tam 215 takich historii.
Obecny etap akcji obejmuje telewizję, internet, gazetki i materiały w sklepach.
Koncepcję kampanii przygotował dział marketingu Leroy Merlin, spoty i stronę bohaterdomu.pl przygotowała agencja Engine, a gazetki - agencja Gutenberg Networks.
Dołącz do dyskusji: Kolejni bohaterowie domu w kampanii Leroy Merlin (wideo)