Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN
Drugi sezon „Singielki” oglądało średnio 800 tys. widzów. TVN w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,76 mln zł. Stacja zakończyła produkcję na drugiej serii.
Średnia oglądalność drugiego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 1 września do 1 grudnia 2016 roku, wyniosła 800 tys. widzów, co przełożyło się na 5 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów śledziło finałowy odcinek produkcji - miał on 1,25 mln oglądających.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR% |
01-12-2016 | 20:56:13 | 21:28:08 | 1 249 693 | 7,89% |
01-11-2016 | 20:57:21 | 21:27:54 | 1 213 248 | 7,39% |
24-11-2016 | 20:56:27 | 21:26:41 | 1 170 815 | 7,40% |
Dla porównania, średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49. Przypomnijmy, że początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.
TVN w czasie emisji jesiennych odcinków „Singielki” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (emisja popularnych seriali „M jak miłość” - poniedziałki i wtorki oraz „Na dobre i na złe” - środy, a także cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” - czwartki), co przełożyło się na 28,26 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (różne audycje, w tym: Teatr TV, Wielkie testy, „Rozdarte serca”, „Hit Hit Hurra” i „Ojciec Mateusz”;12,67 proc. udziału), a trzeci był Polsat (m.in. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, 10,79 proc. udziału). Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 lat drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Wszyscy 16-49 | Wszyscy 16-59 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP2 | 4 522 534 | 28,26% | 1 523 611 | 23,94% | 2 457 948 | 25,93% |
TVP1 | 2 027 264 | 12,67% | 596 952 | 9,38% | 1 027 759 | 10,84% |
Polsat | 1 727 052 | 10,79% | 927 643 | 14,58% | 1 223 928 | 12,91% |
TVN - Singielka | 800 398 | 5,00% | 447 246 | 7,03% | 597 268 | 6,30% |
Serial cieszył się dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 84,76 mln odtworzeń. 64,19 mln wyświetleń wygenerowało 140 odcinków pierwszego sezonu, a 20,57 mln - 53 odcinki drugiej serii.
Wirtualnemedia.pl | Player.pl | |
Sezon | Liczba wyświetleń | Średnio na 1 odcinek |
I sezon (140 odcinków) | 64 194 062 | 458 529 |
II sezon (53 odcinki) | 20 570 010 | 388 113 |
Łącznie (193 odcinki) | 84 764 072 | 439 192 |
Wpływy reklamowe w telewizji wokół emisji premierowych odcinków drugiego sezonu „Singielki” wyniosły 28,76 mln zł. Łączne wpływy z obu sezonów z reklam wyniosły 99,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana była przez TVN na bazie argentyńskiego formatu „Ciega a Citas”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 10,86 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN