SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurencja lepsza niż „Duch w dom” Jedynki

Serial komediowy „Duch w dom”, emitowany w TVP 1 w środowe wieczory, miał słabsze wyniki niż propozycje emitowane w tym czasie przez TVN i TVP 2, udało mu się wygrać jedynie z filmami i serialem Polsatu. Wpływy reklamowe z produkcji wyniosły 5,5 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) wynika, że osiem odcinków serialu „Duch w dom” oglądało średnio 2,3 mln widzów przy udziale wynoszącym 15,66 proc. w 4+ i 12,37 proc. w komercyjnej 16-49. Najwięcej widzów (3,1 mln) zgromadził pierwszy odcinek produkcji, który nadano w wielkanocny poniedziałek o 20.20. Kolejne epizody emitowano w środy o 20.30, a przez ostatnie dwa tygodnie także o 21.30.

W czasie emisji serialu Jedynka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em, który w porze nadawania produkcji pokazywał głównie „Na Wspólnej”, „W11” i „You Can Dance”, co dało mu 22,82 proc. udziału. Lepsza od TVP 1 była także Dwójka (gł. „Barwy szczęścia”, filmy fabularne; 16,04 proc). Słabiej wypadł natomiast Polsat („Świat według Kiepskich”, filmy; 14,14 proc.). W grupie komercyjnej TVP 1 była gorsza od wszystkich trzech głównych konkurentów.

Dane telemetryczne pokazują, że „Duch w dom” oglądały głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia oraz mieszkańcy wsi. Wpływy z reklam emitowanych przed i po odcinkach serialu wyniosły 5,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Duch w dom” to serial familijny, opowiadający o rodzinie, w której życie duchy przodków, wywołując mnóstwo zamieszania. Główne role w produkcji zagrali Agnieszka Pilaszewska, Piotr Gąsowski, Marta Lipińska, Piotr Fronczewski oraz Anna Romantowska. TVP 1 nadal emituje powtórki serialu - można je oglądać w soboty o 13.40.

Widownia serialu „Duch w dom” odcinek po odcinku

    Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
05-04-2010 20:18 3 101 528 18,92% 14,57%
28-04-2010 20:28 2 609 201 17,51% 13,47%
05-05-2010 20:29 2 568 116 17,05% 12,66%
12-05-2010 20:29 2 291 873 15,90% 14,28%
19-05-2010 20:34 2 059 141 13,57% 10,91%
19-05-2010 21:33 1 741 281 12,56% 9,46%
26-05-2010 20:30 2 163 552 15,52% 13,73%
26-05-2010 21:25 1 877 719 13,59% 9,75%
    2 302 867 15,66% 12,37%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji

  Wszyscy 4+  
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN 3 354 564 22,82% 23,10%
TVP 2 2 358 631 16,04% 15,88%
TVP 1 – Duch w dom 2 302 867 15,66% 12,37%
Polsat 2 079 376 14,14% 18,67%


Profil widowni serialu

 WIRTUALNEMEDIA.PL ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,49% 80
  Kobiety 61,51% 119
Wiek  4-9 2,14% 36
   10-15 3,01% 43
  16 - 19 1,70% 29
  20 - 24 3,00% 37
  25 - 29 2,97% 33
  30 - 34 4,25% 52
  35 - 39 6,24% 88
  40 - 44 7,14% 111
  45 - 49 8,72% 122
  50 - 54 12,36% 150
  55 - 59 11,67% 154
  60+ 36,80% 189
Wlk. miasta Wieś 42,37% 109
  < 50 tys. 23,89% 99
  50-100 tys. 8,18% 95
  100-200 tys. 6,29% 79
  > 200 tys. 19,27% 95
Zawód Top management 6,79% 88
  Pracownicy średniego szczebla 14,43% 100
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,00% 84
  Emeryci 44,55% 179
  Inni 17,22% 53
Wykształcenie Podstawowe 51,63% 112
  Średnie 30,95% 104
  Wyższe 12,26% 107
  Inne 5,15% 40


 

Dołącz do dyskusji: Konkurencja lepsza niż „Duch w dom” Jedynki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fifi
"Świat według Kiepskich" kiedyś rozwaliłby pod tym względem każdą jedną produkcję innych stacji. No ale cóż, nie te czasy, nie ci dobrzy Kiepscy...
0 0
odpowiedź
User
sony
Bo to po prostu kiepski serial był....
Szkoda tylko, że niektórzy, świetni aktorzy w nim wystąpili, bo nic innego nie mieli do grania (pomijam tych od tańczenia...)
0 0
odpowiedź