„Królewska Republika” różnych ras i nacji reklamuje przyprawy Roleski (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa przypraw Roleski przedstawiająca osoby z różnych stron świata w oryginalnych stylizacjach symbolizujących poszczególne produkty tej marki. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Królewska Republika Roleski”, producent przygotował wspólnie z fotografem Olivierem Toscanim i agencją Creative Media.
W reklamach występuje 12 osób w oryginalnych fryzurach i stylizacjach, symbolizujących różne produkty Roleski: musztardy, ketchupy, majonezy, sosy i koncentraty. Zgodnie z hasłem „Królewska Republika Roleski” poszczególnym bohaterom przypisane są odpowiednie funkcje w krainie marki. Spot prezentuje też piosenkę opisującą, że w republice mieszkają szlachetni obywatele zapewniający wysokie wartości estetyczne.
Pierwszy etap kampanii jest prowadzony od 17 kwietnia w telewizji (kanały główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz na outdoorze (nośniki w największych miastach). Kolejna odsłona obejmie też reklamy prasowe i działania niestandardowe.
Koncepcję i kreację kampanii firma Roleski przygotowała wspólnie ze znanym włoskim fotografem Olivierem Toscanim. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Creative Media.
Dołącz do dyskusji: „Królewska Republika” różnych ras i nacji reklamuje przyprawy Roleski (wideo)