"Krysia, gdzie Ty idziesz?" - pyta Lidl w nowej kampanii
Sieć sklepów Lidl Polska startuje z nową kampanią wizerunkową. Przekonuje w niej, że choć na co dzień każdy chodzi, gdzie chce, to na prawdziwe zakupy idzie się do Lidla.
Lidl Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Główną bohaterką pierwszego spotu sieci jest Krystyna, która odwiedza wiele lokalizacji. I choć idzie w różne miejsca, przemierza miasta, góry i pustynie, to jednak prawdziwe zakupy robi w Lidlu.
To pierwszy z zaprezentowanych filmów – już wkrótce do Krystyny dołączy Piotrek, który również wyrusza po zakupy do Lidla.
W działania Lidl Polska na stałe wpisane są cykliczne akcje promocyjne na produkty codziennego użytku.W ostatnim raporcie „Koszyk Zakupowy” przygotowanym przez ASM Sales Force Agency opublikowanym za marzec br., Lidl został liderem wśród sklepów tego formatu oraz zajął drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych.
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Lidla została zaplanowana w telewizji, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały do tej pory dwa spoty telewizyjne.
Dołącz do dyskusji: "Krysia, gdzie Ty idziesz?" - pyta Lidl w nowej kampanii