Krzysztof Zalewski i jego zespół chcą być jak The Beatles. To element promocji Disney+ w Polsce
W ramach kampanii promocyjnej debiutującego w Polsce serwisu streamingowego Disney+ muzyk Krzysztof Zalewski z zespołem postarają się odtworzyć słynny koncert zespołu The Beatles.
Krzysztof Zalewski i jego ekipa w składzie Tomek Ziętek, Emade, Kev Fox, Smolik postawili sobie za cel odwzorować legendarny i ostatni koncert grupy The Beatles z 1969 roku, który odbył się na dachu siedziby Apple Corps w Londynie. To właśnie tym wydarzeniem zajął się Peter Jackson w głośnej serii dokumentalnej „The Beatles: Get Back”, którą będzie można zobaczyć wyłącznie w Disney+.
Krzysztof Zalewski promuje Disney+
Rezultat zmagań grupy Zalewskiego można zobaczyć w specjalnym materiale wideo przygotowanym na start Disney+.
13 czerwca, na dzień przed oficjalnym startem Disney+ w Polsce odbędzie się wyjątkowy koncert supergrupy z Krzysztofem Zalewskim na czele. Transmisja na żywo w mediach społecznościowych artysty.
Podczas koncertu usłyszymy grupy The Beatles w wykonaniu Krzysztofa Zalewskiego, Keva Foxa, Emade, Tomka Ziętka i Smolika.
W Disney+ dokument o The Beatles
Od 14 czerwca tylko w Disney+ można obejrzeć dokument „The Beatles: Get Back”. Film trzykrotnego zdobywcy Oscara Petera Jacksona zabiera w podróż w czasie do kameralnych sesji nagraniowych w przełomowym momencie dla świata muzyki. „The Beatles: Get Back” to wyraz ciepła, braterstwa i kreatywnego geniuszu, który na zawsze zdefiniował dorobek tego legendarnego muzycznego kwartetu.
Ujęcia pochodzą ze stycznia 1969 roku, a film zmontowany został z ponad 60 godzin niepokazywanego dotąd materiału (nakręconego przez Michaela Lindsaya-Hogga) i z ponad 150 godzin niewydanych dotąd i wspaniale odrestaurowanych nagrań.
Disney+ wchodzi do Polski
Serwis streamingowy Disney+ zadebiutuje na naszym rynku 14 czerwca. Równolegle pojawi się w kilkunastu krajach naszej części Europy.
W ofercie znajdzie się ponad 800 filmów i ponad 1000 seriali z biblioteki tytułów oraz 150 oryginalnych produkcji. - W planach jest stworzenie 60 lokalnych produkcji w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce do 2024 r. - zapowiedział na prezentacji Kakhaber Abashidze, szef The Walt Disney Company w Europie Środkowo-Wschodniej.
Sześć kluczowych marek pod którymi będzie oferowany kontent w serwisie to Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i Star.
Od 14 czerwca subskrybenci będą mieli dostęp do seriali ze świata Gwiezdnych Wojen takich jak „Księga Boby Fetta" czy obu sezonów „The Mandalorian". Ponadto, Disney+ będzie domem dla całej sagi Skywalkerów, ze wszystkimi dziewięcioma epizodami “Gwiezdnych Wojen” w jednym miejscu. Na fanów superbohaterów czekać będzie ponad 40 filmów Marvela, w tym „Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni", „Eternals", „Avengers: Koniec gry" i „Kapitan Marvel" oraz ponad 60 seriali z tego uniwersum, w tym „Moon Knight", „Loki" i „WandaVision".
W ramach ogólnorozrywkowych produkcji subskrybenci będą mogli również oglądać takie tytuły, jak oryginalny serial komediowy „Zbrodnie po sąsiedzku” („Only Murders in the Building”), seriale „Pam i Tommy" oraz „The Kardashians". Na platformie znajdą się wszystkie 33 sezony "Simpsonów" oraz wszystkie dotychczasowe serie “Grey’s Anatomy: Chirurdzy", „9-1-1” i „Czarno to widzę" („Black-ish”), "Prison Break", "Homeland", "24", "The Walking Dead" czy „Family Guy: Głowa rodziny”. Będą takie filmowe hity jak "Avatar", "Predator" czy "Sklana pułapka"
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Zalewski i jego zespół chcą być jak The Beatles. To element promocji Disney+ w Polsce