Kuba Przeszłowski, Tomasz Woźniak i Piotr Goździejewski w dziele kreacji Walk Digital
Agencja Walk Digital wzmacnia kompetencje kreatywne, zatrudniając w dziale kreacji Kubę Przeszłowskiego, Tomasz Woźniaka i Piotra Goździejewskiego.
Kuba Przeszłowski w Walk Digital objął funkcję senior art directora. Odpowiada za tworzenie i realizację koncepcji kreatywnych kampanii.
Z branżą reklamową jest związany od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich agencjach, jak DDB&Tribal, 180heartbeats, McCann Worldwide i Ogilvy&Mother, realizując działania m.in. dla Ballantine's, Finlandii, Opla, PZU, T-Mobile czy marek z portfolio firmy Unilever.
Tomasz Woźniak jako digital art director zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych i projektów graficznych. Ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. w agencjach Saatchi&Saatchi, Havas Worldwide czy Young&Rubicam. Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane w prestiżowych polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w Cannes Lions, KTR czy Innovation AD.
Piotr Goździejewski jako senior motion designer w Walk Digital odpowiada m.in. za tworzenie animacji 2D i 3D oraz kampanii w HTML5. Goździejewski ma ponad 9-letnie doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych, filmów oraz animacji. W tym czasie pracował w takich agencjach, jak Hypermedia, Isobar, Dentsu Aegis Network i Tailors Group. Realizował kampanie multimedialne m.in. dla firm i marek Adidas, Disney, MasterCard, PKO BP, Procter&Gamble, Reebok czy Samsung.
Dołącz do dyskusji: Kuba Przeszłowski, Tomasz Woźniak i Piotr Goździejewski w dziele kreacji Walk Digital