„Kuchenne rewolucje” zyskały 320 tys. widzów. TVN liderem rynku
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,45 mln widzów, o 320 tys. więcej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
15. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 16 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,45 mln osób. Przełożyło się to na 17,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia 15. edycji programu Magdy Gessler rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 2,20 mln widzów, drugi - 2,54 mln, a trzeci - 2,63 mln.
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki trzynastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,13 mln osób, co dało stacji 15,37 proc. udziału w 4+ i 20,69 proc. w 16-49. Oznacza to, że program TVN zyskał 320 tys. widzów.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,90 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 9,26 proc.) oraz TVP2 (pasmo filmowe; również 9,26 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59, choć w tych ujęciach przewaga TVN nad pozostałymi stacjami jest większa.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 9,96 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskały 320 tys. widzów. TVN liderem rynku