Labcon i SalesTube obsłużą Sephora Polska w social mediach
Od marca agencje Labcon i SalesTube (Group One) zajmą się kompleksową obsługą Sephora Polska w social mediach. To wynik wygranego przetargu.
Zespół Labcon będzie odpowiadał za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem klienta w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów marki.
Działania dla Sephora Polska będą prowadzone w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.
Agencja będzie obsługiwać kanały Sephory na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz YouTube.
Poprzednio obsługą Sephora Polska w mediach społecznościowych zajmowała się agencja K2 Media.
Dołącz do dyskusji: Labcon i SalesTube obsłużą Sephora Polska w social mediach