Labcon pracuje dla marki Kamis
Agencja Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis, należącą do McCormick Polska.
Agencja Labcon będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację całorocznej komunikacji influencerskiej.
- Już oficjalnie możemy poinformować, że oferta Labconu okazała się być najlepszą, zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Nie wspominając już o rewelacyjnej atmosferze w trakcie naszego spotkania. Niezwykle cieszę się z nadchodzącej współpracy - mówi Agnieszka Witczak, marketing manager Polska w McCormick & Company.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ramach współpracy Labcon zajmie się stworzeniem parasolowej strategii komunikacji influencerskiej, opracowaniem pomysłu kreatywnego, doborem influencerów oraz będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy - od negocjacji po egzekucję. Wspólne
działania rozpoczyna kampania dotycząca grillowania.
Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu.
W jednej z ostatniej kampanii, rozpoczętej w styczniu br. Kamis promował swoje przyprawy w słoiczkach.
Dołącz do dyskusji: Labcon pracuje dla marki Kamis