Łaciate kolejny raz promuje się hasłem "Białe po mamie i zdrowe po byku"
Wystartowała kampania telewizyjna mleka Łaciate (SM Mlekpol). Kampanię "Białe po mamie i zdrowe po byku" przygotowały Leo Burnett, Panoptiqum, Film Reaktor i Wavemaker.
Pierwsza odsłona kampanii "Białe po mamie i zdrowe po byku" emitowana była we wrześniu ubiegłego roku. Spot opowiadał o romantycznym uczuciu, łączącym krowę i byka.
Spoty telewizyjne przygotowane w ramach nowej kampanii emitowane będą od 9 kwietnia do końca maja.
- To dobry czas żeby przypomnieć konsumentom, że nasze Łaciate mleko jest zdrowe, naturalne, od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol z Grajewa.
Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Łaciate kolejny raz promuje się hasłem "Białe po mamie i zdrowe po byku"