SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lavazza reklamuje się z gwiazdami „The Office”

Pod hasłem „Przyjemność to ludzka sprawa” rusza kampania marki kawy Lavazza z udziałem Steve'a Carella i Johna Krasinskiego, znanych z kultowego amerykańskiego serialu „The Office”. 

Głównym bohaterem spotu jest Luigi, mały robot, który serwuje świeżo zaparzoną kawę.  

W kampanii występuje najbardziej dowcipny duet Hollywood: Steve Carell i John Krasinski. Obaj aktorzy wnoszą cały swój humor i urok do historii, wchodząc w interakcje i bawiąc się z Luigim w wielu odcinkach i innych materiałach, które będą rozpowszechniane w różnych kanałach komunikacji na lokalnych rynkach.

Hasło „Pleasure Makes Us Human" [„Przyjemność to ludzka sprawa"] odegra kluczową rolę w repozycjonowaniu marki Lavazza na całym świecie. Kampania obejmuje różnorodne materiały, z których głównym jest 90-sekundowe video, a także inne treści emitowane w telewizji i na platformach społecznościowych.

Dopasowany cover ponadczasowego klasyka „Que sera, sera” stanowi przewodnią melodię kampanii.

 W Polsce kampania będzie emitowana od poniedziałku 9 września do 27 października. W internecie będzie widoczna na kanałach własnych marki Lavazza i kanale YouTube. 
 

Dołącz do dyskusji: Lavazza reklamuje się z gwiazdami „The Office”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl