Lavazza reklamuje się z gwiazdami „The Office”
Pod hasłem „Przyjemność to ludzka sprawa” rusza kampania marki kawy Lavazza z udziałem Steve'a Carella i Johna Krasinskiego, znanych z kultowego amerykańskiego serialu „The Office”.
Głównym bohaterem spotu jest Luigi, mały robot, który serwuje świeżo zaparzoną kawę.
W kampanii występuje najbardziej dowcipny duet Hollywood: Steve Carell i John Krasinski. Obaj aktorzy wnoszą cały swój humor i urok do historii, wchodząc w interakcje i bawiąc się z Luigim w wielu odcinkach i innych materiałach, które będą rozpowszechniane w różnych kanałach komunikacji na lokalnych rynkach.
Hasło „Pleasure Makes Us Human" [„Przyjemność to ludzka sprawa"] odegra kluczową rolę w repozycjonowaniu marki Lavazza na całym świecie. Kampania obejmuje różnorodne materiały, z których głównym jest 90-sekundowe video, a także inne treści emitowane w telewizji i na platformach społecznościowych.
Dopasowany cover ponadczasowego klasyka „Que sera, sera” stanowi przewodnią melodię kampanii.
W Polsce kampania będzie emitowana od poniedziałku 9 września do 27 października. W internecie będzie widoczna na kanałach własnych marki Lavazza i kanale YouTube.
Dołącz do dyskusji: Lavazza reklamuje się z gwiazdami „The Office”