Lavazza klientem Cut The Mustard kolejny rok
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo tę markę kawy w Polsce.
Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację lokalnych projektów on top, w tym aktywacji konsumenckich, lokalnych produkcji foto i video oraz współpracę z influencerami.
- Przedłużenie współpracy bezprzetargowo to dla nas ogromna radość i duma. Świadczy o zaufaniu, jakim kolejny rok z rzędu obdarzył nas Klient, ale także zadowoleniu z dotychczasowych rezultatów pracy agencji – mówi Karolina Wierzbicka, client service supervisor Cut The Mustard.
Jednym z ostatnich działań Cut The Mustard jest komunikacja działań Lavazza x WOŚP, podczas których włoska marka kawy już po raz czwarty, wspierała cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach kampanii, we współpracy z Szaban Produkcja, nagrane zostały trzy materiały video, które opublikowane zostały w kanałach social media marki Lavazza oraz influencera – Jakoba Kosela, który współpracuje z marką już drugi rok z rzędu.
Dołącz do dyskusji: Lavazza klientem Cut The Mustard kolejny rok