Lechia Gdańsk szuka dyrektorów marketingu oraz komunikacji
W piłkarskim klubie Lechia Gdańsk trwa rekrutacja na stanowiska dyrektor marketingu oraz dyrektor działu komunikacji.
Do zadań dyrektora marketingu Lechii Gdańsk należeć będą m.in. przygotowanie i realizacja planów i aktywności marketingowych, analizy (rynku, konkurencji, trendów), zarządzanie zespołem oraz współpraca ze sponsorami klubu, Ekstraklasy oraz zarządem spółki.
Z kolei dyrektor działu komunikacji ma zajmować się tworzeniem, wdrażaniem i monitorowaniem strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej spółki, prowadzeniem relacji z mediami oraz działań promocyjnych i eventowych, zarządzaniem stroną internetową i kanałami w mediach społecznościowych klubu. Do obowiązków wybranej osoby należeć będzie także współpraca z zewnętrznymi agencjami PR oraz wsparcie wszystkich działów firmy w zakresie komunikacji zewnętrznej w realizacji kluczowych projektów firmowych.
Za komunikację Lechii Gdańsk odpowiadał do końca lipca br. Grzegorz Brudnik jako szef działu public relations, obecnie prowadzi ją zespół prasowy na czele z rzecznikiem Patrykiem Siedlińskim. W przeszłości działem marketingu kierowała Sandra Kisiel jako dyrektor ds. marketingu i hospitality.
Rekrutacje mają charakter otwarty, kandydaci mogą aplikować na stanowiska za pośrednictwem jednego z serwisów rekrutacyjnych do 20 stycznia.
Dołącz do dyskusji: Lechia Gdańsk szuka dyrektorów marketingu oraz komunikacji