Leroy Merlin reklamowo dopinguje bohaterów domu do sezonu wiosennego (wideo)
Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin zaczęła kampanię reklamową związaną ze startem wiosennego sezonu handlowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Engine, Dynamo Film, Pompidou, Starcom i MEC.
Spot w ramach kampanii pokazuje typowe polskie osiedle, na którym ciszę przerywają odgłosy prac remontowych, po czym rozlega się doping dla bohaterów domu, czyli osób przeprowadzających remonty w swoich mieszkaniach i domach. Przypomnijmy, że na wizerunku takich bohaterów były oparte zeszłoroczne działania reklamowe Leroy Merlin (zobacz szczegóły).
Produktowa odsłona obecnej kampanii obejmuje reklamy prezentujące produkty dostępne w Leroy Merlin w promocyjnych cenach.
Kampania obejmuje telewizję, radio, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży. Potrwa do 7 kwietnia.
Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja Engine. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, gazetki i reklamy internetowe przygotowała agencja Pompidou, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MEC (internet) i Starcom (pozostałe kanały komunikacji).
Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin reklamowo dopinguje bohaterów domu do sezonu wiosennego (wideo)