Łomża w loterii rozdaje milion piw (wideo)
Marka piw Łomża wystartowała z kolejnym spotem reklamowym dedykowanym loterii kapslowej, w której do zdobycia są nagrody pieniężne oraz milion piw. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Brasil, MediaCom i Agencja Nie Do Ogarnięcia.
Filmy reklamowe emitowane są od 12 lipca w ogólnopolskich stacjach tv oraz w internecie.
Jak wziąć udział w promocji
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić piwo Łomża w opakowaniu promocyjnym oraz sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie.
Zwycięskie kapsle i zawleczki można wymieniać na darmowe puszki w ponad 6 000 sklepów w całej Polsce, które biorą udział w akcji.
Promocją objęte są Łomża Jasne, Łomża Pils oraz warianty regionalne w butelkach oraz puszkach.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych w ramach platformy komunikacyjnej „W swoim tempie” we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina („Mayday”), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało").
Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.
Od wiosny br. bohaterem reklam promujących Łomżę jest aktor Adam Woronowicz.
Dołącz do dyskusji: Łomża w loterii rozdaje milion piw (wideo)