„Tiger Gamer” - kierowca rajdowy i e-sportowy promują loterię Tiger Energy Drink (wideo)
Wystartowała loteria „Tiger Gamer” promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowany przez Maspex). Towarzyszy jej kampania reklamowa z udziałem kierowcy rajdowego Tomasza Kasperczyka i zawodnika e-sportowego Nikodema Wiśniewskiego.
Żeby wziąć udział w loterii, należy kupić puszkę dowolnej wersji Tiger Energy Drink, zachować paragon lub zawleczkę i zarejestrować to na stronie Tigergamer.pl. Akcja ruszyła z początkiem września i potrwa do połowy listopada.
Nagrodą główną jest samochód Ford Fiesta ST, ponadto wylosowanych zostanie 500 bonów o wartości 300 zł do sklepów MediaMarkt.
Za obsługę loterii odpowiada agencja Smolar.
Loterię wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są kierowca rajdowy Tomasz Kasperczyk (wicemistrz Polski, jeździ w Tiger Rally Team) i zawodnik e-sportowy Nikodem Wiśniewski (jest simracingowym mistrzem świata, gra w drużynie Williams E-sports).
Spoty z nimi nawiązują do stylistyki tegorocznej kampanii Tigera, opartej na piosence wykonawcy hip-hopowego Abradaba z wyliczeniami rzeczy na tak i nie. W tamtej reklamie też pojawił się Tomasz Kasperczyk, ponadto prowadzono loterię pod hasłem „West vs East”.
Działania reklamujące Tiger Energy Drink obejmują m.in. internet oraz sklepy.
Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja Brasil (kreacja kampanii) oraz dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Tiger Gamer” - kierowca rajdowy i e-sportowy promują loterię Tiger Energy Drink (wideo)