Polsat kontynuuje „Love Island. Wyspa miłości”. Właśnie startują castingi do drugiej edycji
Telewizja Polsat pokaże drugi sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości”. W środę rozpoczęły się poszukiwania nowych uczestników do projektu.
„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla ITV. Uczestnicy projektu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Polska wersja programu nazywa się „Love Island. Wyspa miłości”.
Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do drugiej edycji projektu. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz na stronie polsat.pl.
Nadawca na chwilę obecną nie zdradza terminu premiery nowych odcinków reality-show.
Pierwszy sezon „Love Island. Wyspa miłości” na antenie Polsatu oglądać można było w okresie od 2 września do 13 października 2019 roku od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Średnia widownia reality-show wyniosła 653 tys. osób. Przełożyło się to na 6,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59.
Polsat w czasie emisji nowego reality-show przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w grupie 4+. Z kolei w grupie 16-49 stacja była stacją drugiego wyboru.
Zwycięzcami pierwszej polskiej edycji programu zostali Sylwia Madeńska oraz Mikołaj Jędruszczak, którzy otrzymali czek na 100 tys. zł. Program prowadziła Karolina Gilon.
Producentem wykonawczym „Love Island. Wyspa miłości” jest Jake Vision.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat kontynuuje „Love Island. Wyspa miłości”. Właśnie startują castingi do drugiej edycji
660 to uśredniona oglądalność z samej tv, plus jest jeszcze ipla, po 22? to jest dobra oglądalność, duży przychód z reklam, myślę, że się opłaca.