887 tys. widzów „Zawsze warto”, Polsat przegrywa z konkurencją. Serial hitem w Ipla
Nowy serial „Zawsze warto” gromadzi średnio 887 tys. widzów, a Polsat w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Obyczajowa produkcja jest jednak hitem w Ipla będąc trzecią najchętniej oglądaną pozycją serwisu.
Nowy obyczajowy serial „Zawsze warto” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 21.10, począwszy od 4 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 887 tys. widzów, co przełożyło się na 6,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 7,80 proc. w grupie 16-59 oraz 11,36 proc. w grupie 16-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,24 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 903 tys., w 16-59 - 1,30 mln, a w 16-29 - 124 tys.; dane udostępnione przez Codemedia).
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 4 września - śledziło go 975 tys. osób.
Polsat w czasie emisji nowego serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. hitowe seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje jej 16,23 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN („Milionerzy” i „Starsza pani musi fiknąć”; 11,89 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. transmisje sportowe; 10,04 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest czwarty.
„Zawsze warto” hitem Ipla
Serial „Zawsze warto” jest trzecią najchętniej oglądaną pozycją w Ipla. Pierwsze miejsce w tym serwisie zajmuje reality-show „Love Island. Wyspa miłości”, a na drugiej pozycji plasują się „Przyjaciółki”.
Cały pierwszy sezon „Zawsze warto” dostępny jest odpłatnie w Ipla od 26 sierpnia. Odcinki serialu bez opłat w serwisie oglądać można po ich premierze telewizyjnej.
Nowy serial „Zawsze warto” produkuje Akson Studio. Fabuła produkcji koncentruje się na trzech różnych kobietach - prawniczki, gospodyni domowej i dziewczyny do towarzystwa - które poznały się w dramatycznych okolicznościach, a ich losy nierozerwalnie się ze sobą splotły. Role te grają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.
Telewizja Polsat jeszcze przed premierą pierwszego sezonu „Zawsze warto” podjęła decyzję o kontynuacji projektu. Nadawca jest zadowolony z jakości wyprodukowanych już odcinków serialu. Już trwają prace na planie nowych odcinków projektu.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 887 tys. widzów „Zawsze warto”, Polsat przegrywa z konkurencją. Serial hitem w Ipla