LoveBrands Relations dla Fortum
Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną firmy energetycznej Fortum w Polsce.
Do zadań agencji należy wsparcie klienta w wybranych obszarach komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz współpracy przy realizacji wskazanych eventów.
Ze strony LoveBrands Relations za obsługę kontraktu odpowiadają Bartosz Lewicki, szef działu korporacyjnego oraz konsultantka Milena Świątkowska. Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu oraz Joanna Niemiec, wiceprezeska, będą pełnić nadzór strategiczny nad obsługą tego klienta.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Firma nie ujawnia żadnych szczegółów dotyczących zapisów umowy.
Fortum dostarcza energię elektryczną, ciepło i chłód, a także inteligentne rozwiązania, pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. Zatrudnia około 8 tys. osób w krajach nordyckich, bałtyckich oraz w Rosji, Polsce i Indiach.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations dla Fortum