Monika Wincenciak-Ziemba szefową client service w LoveBrands Relations
W agencji LoveBrands Relations utworzono nowe stanowisko client service directora, które objęła Monika Wincenciak-Ziemba.
Na nowym stanowisku Wincenciak-Ziemba będzie odpowiedzialna za zarządzanie obsługą klientów LoveBrands Relations oraz LoveBrands Events, jak również za działania new business oraz rozwój biznesu.
- Zmiany w LoveBrands Relations zawsze oznaczają krok do przodu. Jestem pewna, że i tym razem tak będzie. Mamy ambitne plany zarówno w obszarze rozwoju kompetencji, jak również poszerzania biznesu. I na tym będziemy, z całym zespołem, skupiać się w najbliższym czasie - komentuje Monika Wincenciak - Ziemba.
Monika Wincenciak-Ziemba z LoveBrands związana jest od 3 lat. Przez ostatnie półtora roku kierowała marką LoveBrands Events. Ma 20-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek, w tym L’Oreal, Coty, Orlen, FRoSTA, TIDAL, Danone, Roche i innych.
Dołącz do dyskusji: Monika Wincenciak-Ziemba szefową client service w LoveBrands Relations