Łukasz Załuski szefem digitalu w „National Geographic Polska”
Łukasz Załuski, w przeszłości m.in. redaktor naczelny „Focusa”, objął stanowisko head of digital magazynu „National Geographic Polska” (Burda Media Polska).
„Czasami warto wejść do tej samej rzeki” - napisał Załuski na LinkedInie. Jak dodał, na krótko trafił do redakcji „National Geographic” w 2005 roku. „Cieszę się bardzo, bo udało mi się w tę podróż zaprosić znakomitą ekipę, która nie tylko wie, jak pisać i o czym pisać, ale przede wszystkim potrafi brać odpowiedzialność za każde słowo opublikowane w internecie” - zaznaczył.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W lipcu 2020 roku Załuski został naczelnym grupy „Focus” (należały do niej m.in. „Focus. Nauka zmienia świat”, „Focus Historia”, „Focus Ekstra, „Focus Wiedza” i „Focus Śledczy”). Wcześniej był szefem zespołu redakcyjnego „Elle Man” i Elleman.pl. W przeszłości pracował w segmencie magazynów popularnonaukowych Burdy jako naczelny „Sekretów Nauki” oraz wicenaczelny „Focusa”.
W styczniu br. Burda Media Polska ogłosiła, że zamyka wszystkie tytuły drukowane pod marką „Focus” (a także magazyny „Samo Zdrowie” i „Elle Man”).
Serwis Focus.pl odkupiła grupa WN Media Group (wcześniej od Burdy kupiła także serwis Chip.pl), planuje zmiany wyglądu serwisu i sposobu prezentacji treści.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Załuski szefem digitalu w „National Geographic Polska”