„Luksus dużego formatu” w perfumowanej kampanii Renault Latitude
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa wprowadzanego na polski rynek samochodu Renault Latitude. Akcję pod hasłem „Luksus dużego formatu” przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Optimum Media OMD.
Kampania reklamowa Renault Latitude podkreśla luksusowy charakter tego samochodu, zapewniający najwyższy komfort jazdy. Akcja jest skierowana do wąskiego grona osób dobrze sytuowanych, przede wszystkim biznesmenów i prezesów firm.
W kampanii – mającej na celu zachęcenie do udziału w jazdach próbnych Renault Latitude – wykorzystywane są m.in. działania niestandardowe. I tak od połowy lutego w wybranych magazynach znajdą się sperfumowane karty oddające zapach panujący we wnętrzu tego samochodu. Natomiast prenumeratorzy Harvard Business Review Polska otrzymają osobiste zaproszenia do udziału w jazdach próbnych.
Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy kwietnia – przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: „Luksus dużego formatu” w perfumowanej kampanii Renault Latitude