Lunapark z mniejszym zyskiem, koszty 8 proc. w górę
W ub.r. studio Lunapark, zajmujące się produkcją i postprodukcją treści wideo zwiększyło przychody o 1,9 proc. do 7,66 mln zł, a przy wzroście kosztów o 7,9 proc. jego zysk netto zmalał z 1,08 mln zł do 639 tys. zł.
Lunapark zajmuje się produkcją i postprodukcją treści wideo zarówno do projektów reklamowych, jak i filmowych. W ub.r. pracowała m.in. przy reklamach marek Samsung, Bell i Sudafed.
Na zeszłoroczne przychody spółki złożyło się 6,83 mln zł z kraju i 828,9 tys. zł z zagranicy. W sprawozdaniu zaznaczyła, że realizowała projekty zarówno w ramach umów o współpracy ramowej, jak i pojedynczych zleceń.
Natomiast koszty operacyjne firmy zwiększyły się w ub.r. o 7,9 proc., do 6,99 mln zł. To głównie skutek wzrost kosztów usług obcych z 3,35 do 4,3 mln zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za to wydatki na wynagrodzenia zmalały z 2,82 do 2,32 mln zł, a na zużycie materiałów i energii zwiększyły się z 262,2 do 331,6 tys. zł.
870 tys. zł na dywidendę
Zysk operacyjny Lunaparku zmniejszył się z 1,03 mln zł do 663,2 tys. zł, a zysk netto - z 1,08 mln zł do 639 tys. zł.
73,5 proc. udziałów firmy ma jej wiceprezes Piotr Gierszewski, a 24,5 proc. - prezes Bartłomiej Maciaś. Zdecydowali, że jako dywidendę dostaną 871,8 tys. zł zysku netto osiągniętego przez spółkę od stycznia do kwietnia ub.r., natomiast 232,8 tys. zł straty zanotowanej do końca roku zostanie pokryte z przyszłych zysków.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Lunapark z mniejszym zyskiem, koszty 8 proc. w górę