Maciej Skrzypczak: z Lubię to - linked by Isobar na prezesa agencji Gameset
Z początkiem sierpnia Maciej Skrzypczak objął funkcję prezesa w agencji marketingu gamingowego Gameset. Poprzednio przez kilka lat był związany z agencją Lubię to - linked by Isobar.
Jako prezes Maciej Skrzypczak będzie odpowiadał w Gamest za wytyczenie i realizację strategii firmy, w tym poszerzanie kompetencji agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie spoza branży gier. - Jestem zdania, że gaming analogicznie do social media może przejść drogę od jednorazowych aktywacji do stałego elementu planów marketingowych wielu marek. Spodziewam się, że od początku 2018 roku możemy być świadkami wysypu marek zaangażowanych w gaming - zapowiada Skrzypczak.
Agencję Gamest wiosną ub.r. uruchomili Piotr Bombol i Łukasz Turkowski.
Maciej Skrzypczak poprzednio przez siedem lat był związany z agencją Lubię to, która w 2014 roku po przejęciu przez Dentsu Aegis Network Polska zmieniła nazwę na Lubię to - linked by Isobar. Jest jednym z założycieli firmy, pełnił w niej funkcje zarządcze, m.in. client service directora, CEO i dyrektora zarządzającego.
W maju br. Lubię to - linked by Isobar została włączona do nowej struktury Isobar Poland Group, którą kieruje Agata Szeliga-Staszkiewicz.
Dołącz do dyskusji: Maciej Skrzypczak: z Lubię to - linked by Isobar na prezesa agencji Gameset