Magazyn Women’s Health z projektem „Naga prawda o nagości” o akceptacji kobiecości
Magazyn Women’s Health przeprowadził międzynarodowe badanie w 15 krajach na temat stosunku kobiet do ich własnego ciała. Z tej okazji powstała sesja zdjęciowa pokazująca nagie Polki, które przeszły długą drogę - od kompleksów, do akceptacji własnej nagości.
We wrześniowym numerze Women’s Health przygotowano zdjęcia i historie Polek, które stanęły przed obiektywem Dominiki Cudy, inicjatorki akcji „Fake off! I am perfect!”. Redakcja magazynu w projekcie sesji zdjęciowej przekonuje, że w świecie wyretuszowanych zdjęć na Instagramie, aplikacji, które wyszczuplają i wygładzają, kobiety starają się być kimś, kim nie są. W związku z tym, na opak trendom, czasopismo promuje niedoskonałości ciała i akceptację siebie.
Do promocji akcji wybrano m.in. trzy znane Polki. Pierwsza z nich to Kaja Funez-Sokoła – niegdyś modelka, która pracowała dla największych domów mody, chodziła po wybiegach w Mediolanie, Tokio, Paryżu i w Nowym Jorku; potem wpadła w anoreksję. Wróciła do Polski, poszła na terapię i na studia. Dzisiaj, jako psycholog, pomaga innym dziewczynom w leczeniu uzależnień, zaburzeń odżywiania i depresji.
Kolejna - Joanna Cesarz to posiadaczka tytułu Supermodelki Plus Size, która odnalazła piękno w swoim rozmiarze 44.
Na łamach magazynu swoją historię opowiada także Katarzyna Bigos – trenerka i instruktorka fitness, która pozwoliła się sfotografować 4 tygodnie po porodzie.
Motor-Presse Polska ze spadkiem wpływów ze sprzedaży
„Fake off! I am perfect!” to kampania społeczna, która ma na celu odkłamanie świata internetu z retuszowanych zdjęć.
Projekt „Naga prawda o kobietach” będzie wsparty kampanią reklamową w prasie, internecie i w mediach społecznościowych. Elementem kampanii będą hashtagi: #WHStrong, #WHJestemsilna oraz #Fakeoff.
W ub.r. Motor-Presse Polska, wydawca „Women’s Health”, „Men’s Health” i „Runners” oraz motoryzacyjnych: „Auto Motor i Sport”, „Motocykl”, „Autobusy i Ciężarówki”, a także związanych z nim serwisów internetowych zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 10,9 proc. do 20,31 mln zł oraz 68,4 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miał 2,08 mln zł straty). W ub.r. wpływy ze sprzedaży prasy wyniosły 8,17 mln zł, a z reklam - 11,09 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Magazyn Women’s Health z projektem „Naga prawda o nagości” o akceptacji kobiecości
Do promocji akcji wybrano dwie modelki i trenerkę fitness
Cool story