Magdalena Banasik na czele kreacji Hill+Knowlton Strategies Poland
Z początkiem nowego roku do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magdalena Banasik. Objęła stanowisko dyrektorki pionu komunikacji konsumenckiej (consumer comms practice) i funkcję head of creative services.
Banasik poprzednio pracowała w K2 Create (Grupa K2) jako head of creatives. Była odpowiedzialna za zawodowy rozwój członków zespołu kreatywnego i reprezentację agencji na forum organizacji branżowych.
W swojej karierze zawodowej doświadczenie zdobywała także w Havas, DougFaberFamily i DDB Warszawa.
Magdalena Banasik ma ponad 18-letnie doświadczenie w tworzeniu kampanii marketingowych. Przed dołączeniem do H+K była związana z agencjami reklamowymi DDB, Havas, McCann Worldgroup i K2Create, gdzie tworzyła koncepcje kreatywne dla takich klientów jak McDonald’s, Gazeta Wyborcza, Ikea, Peugeot, Reckitt Benckiser czy Wyborowa.
- Dołączenie Magdy Banasik oznacza dla naszej agencji poważne wzmocnienie kompetencji związanych z niestandardowymi rozwiązaniami kampanijnymi. Kilkunastoletnie doświadczenie Magdy w tworzeniu nagradzanych cross-mediowych kampanii - zarówno ATL, jak i digitalowych - przełoży się na jeszcze bardziej innowacyjne propozycje dla naszych klientów. – mówi Zofia Smełka-Leszczyńska, chief creative strategist w H+K.
Wraz z dołączeniem Magdaleny Banasik do zespołu H+K zakończył się proces budowy Warsaw Creative Hub, kreatywnej struktury agencji, w skład której wchodzą jeszcze: Zofia Smełka-Leszczyńska, chief creative strategist, Bartek Szymeczko, director content + publishing i Łukasz Malanowski, head of studio.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Banasik na czele kreacji Hill+Knowlton Strategies Poland