Nowy dział w strukturach Hill+Knowlton Strategies, na czele Magdalena Załubska-Król
Agencja Hill+Knowlton Strategies powołała nowy dział new economy practice. Ma łączyć kompetencje i doświadczenia dwóch funkcjonujących wcześniej w agencji zespołów: technology i financial services.
Stanowisko dyrektora new economy practice objęła Magdalena Załubska-Król, wcześniej dyrektor praktyki financial services. W ramach new economy practice będzie ona obok rozwoju zespołu odpowiadać za nadzór nad projektami z branży finansowej, fintech i rynków kapitałowych oraz za projekty kryzysowe.
Z kolei Michał Piątkiewicz, senior advisor, będzie w roli technology lead odpowiedzialny wraz z zespołem za obsługę projektów dla klientów reprezentujących branżę technologiczną i szerzej innowacyjnych przedsiębiorstw. W zespole kierującym praktyką znajduje się również Michał Grzegorczyk, account director, nadzorujący całość działań agencji w zakresie media relations dla Meta (agencja odpowiada za wsparcie mediowe i kampanie specjalne Meta w Polsce i całym regionie CEE).
Magdalena Załubska-Król w H+K od 2020 roku
- Nasze doświadczenie z ostatnich lat pokazywało wyraźnie, że najciekawsi, najbardziej innowacyjni klienci potrzebowali z naszej strony opieki zespołów interdyscyplinarnych, w których łączyłyby się doświadczenia, know-how i kompetencje osób o różnych specjalizacjach. Nasi konsultanci specjalizujący się w tematach finansowych i technologicznych to naturalni sprzymierzeńcy i zrealizowali w przeszłości wspólnie wiele projektów. Liczymy, że w aktualnej strukturze organizacyjnej będzie nam jeszcze łatwiej pozyskiwać, a następnie rozwijać relacje z inspirującymi przedsiębiorstwami – komentuje Grzegorz Szczepański, CEO H+K.
Magdalena Załubska-Król jest specjalistą komunikacji korporacyjnej, z niemal 20-letnim doświadczeniem w PR dla sektora finansowego i spółek rynku kapitałowego. W H+K jest związana od 2020 roku, początkowo jako senior advisor, financial services lead a następnie w roli financial services practice director. Wcześniej przez niemal 10 lat jako wspólnik i partner zarządzający budowała niezależną firmę doradztwa PR Clear Communication Group.
W ramach struktury H+K działają obecnie 4 główne działy: Corporate Communications (pod kierownictwem Alicji Lewandowskiej-Wolińskiej), Public Affairs and Defence (zarządzana przez Jarosława Sutarzewicza), Consumer Practice Communications (w ramach której wiodącymi zespołami zarządzają Dominika Pławiak i Agata Kwapień) oraz New Economy Practice. Hill and Knowlton ma również wewnętrzny zespół konsultantów tzw. C+P (Content & Publishing) nadzorowanych przez C+P Director, Bartka Szymeczko oraz własne studio graficzne (Warsaw Creative Studio).
Dołącz do dyskusji: Nowy dział w strukturach Hill+Knowlton Strategies, na czele Magdalena Załubska-Król