Magdalena Brejnak-Kowalska regional business director w VMLY&R Poland
Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko regional business director w VMLY&R Poland. Ponadto dział client engagement agencji zasili Natalia Krzyśków, która dołączyła do zespołu na stanowisko group business director.
Magdalena Brejnak-Kowalska, regional business director, z VMLY&R Poland jest związana od ponad 5 lat. Pracowała m.in dla takich klientów jak mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann.
W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii.
W nowej strukturze działu client engagement VMLY&R Poland, Magdalena Brejnak-Kowalska staje na czele budowanego obecnie 45-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych klientów sieci WPP, którego nazwy nie podano.
Wzmocnienie działu client engagement VMLY&R Poland
Natalia Krzyśków, group business director, jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej, do VMLYR przeszła z K2Create. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej ponad 15-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Do. Absolwentka SGH i Ecole des Sciendes Politiques w Paryżu.
Natalia Krzyśków obejmie zarządzanie trzema zespołami, realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, bp, Pernod-Ricard czy McCormick. Będą do niej raportować Urszula Zielińska, Emilia Głowińska i Aleksandra Maleszyk.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Brejnak-Kowalska regional business director w VMLY&R Poland