Majonez Kielecki reklamowany na międzynarodowo (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze rozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (WSP „Społem”). Akcję przygotowały firmy Optima Marketing Group i PRO Media House.
Wielkanocna kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego pokazuje, jak produkt ten zostaje wysyłany rodzinie za granicę. Reklamy podkreślają główne zalety tego majonezu: tradycyjną recepturę i najwyższą jakość, a także informują, że otrzymał on od Polskiej Izby Produktu Regionalnego znak „Jakość Tradycja”.
Akcja reklamowa - zaplanowana do 6 kwietnia - obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe wersje spotu w TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie oraz stacjach tematycznych, w tym informacyjnych), prasę, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży. Kreacją kampanii i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Optima Marketing Group, a media zaplanował i kupił dom mediowy PRO Media House. Obie firmy zdobyły to zlecenie w konkursach ofert, które produkująca Majonez Kielecki Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” ogłosiła w grudniu ub.r.
Dołącz do dyskusji: Majonez Kielecki reklamowany na międzynarodowo (wideo)