Marcin Talarek associate creative directorrem w agencji Gong
Marcin Talarek objął stanowisko associate creative directora w agencji Gong (Group One). Będzie odpowiedzialny za kierowanie pracami zespołów kreatywnych.
Marcin Talarek od 19 lat zajmuje się tworzeniem oraz wspieraniem innych w kreowaniu niestandardowej komunikacji marek, organizacji, ruchów społecznych oraz instytucji państwowych i kultury. Doświadczenie zdobywał współtworząc m.in. komunikację dla: Grupy Żywiec, Mercedes-Benz Polska, Samsung Electronics, Polskiego Czerwonego Krzyża, Ogólnopolskiego Strajku Kobiet czy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.
Projekty, w które Talarek był zaangażowany jako kreatywny i dyrektor kreatywny nagradzane były na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions (Złoty Lew w kategorii Cyber, Srebro w kategorii Media Lions, Brąz w kategorii PR, nominacje w kategoriach Direct i PR), dwukrotnie na D&AD (Drewniany Ołówek w kategorii Integrated&Earned Media, Grafitowy Ołówek w kategorii Most Outstanding Interactive & Digital Media) a także na takich festiwalach jak One Show, Clio, Golden Drum (Good Cause Grand Prix), Webby, Eurobest, KTR, Innovation (Grand Prix) czy Effie.
Marcin Talarek raportuje do Michała Bucholca, dyrektora kreatywnego agencji Gong.
- Dołączenie do zespołu Marcina Talarka to dla nas ogromne wzmocnienie i szansa. Marcin jest osobą, która łączy dwie dekady doświadczeń z najnowszymi technologiami ze świetnym wyczuciem współczesnej komunikacji, potwierdzonym wieloma wyróżnieniami na największych światowych festiwalach reklamy. Nie bez znaczenia jest również dotychczasowe zaangażowanie Marcina w tematy społeczne - jako agencja chcemy pracować z markami, które stawiają na odpowiedzialność społeczną i nie boją się nowych wyzwań w tym zakresie - komentuje Bartek Gołębiowski, founder & managing partner w agencji Gong.
Dołącz do dyskusji: Marcin Talarek associate creative directorrem w agencji Gong