Mariusz Pitura i Alek Frydrych za Dariusza Rzontkowskiego dyrektorami kreatywnymi w Walk
Mariusz Pitura objął stanowisko dyrektora kreatywnego Walk Creative, zastępując na nim odchodzącego z agencji Dariusza Rzontkowskiego. Z kolei Alek Frydrych objął taką samą funkcję w Walk Digital.
Pitura i Frydrych jako dyrektorzy kreatywni będą nadzorować prace 16-osobowego działu kreacji obu agencji. Mają za zadanie rozwijać kompetencje zespołu oraz podwyższać jakość oferowanych rozwiązań kreatywnych.
Mariusz Pitura poprzednio był dyrektorem kreatywnym w Lemon Sky JWT, skąd odszedł w lutym br. (więcej na ten temat). Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor kreatywny w JWT Warszawa i TBWA oraz senior copywriter w DDB Warszawa. Z branżą reklamową jest związany od 13 lat, jego prace były nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą, w niektórych z nich był w ostatnich latach jurorem.
Alek Frydrych pracuje w Walk Digital od ponad roku, dotychczas jako senior digital creative. Wcześniej pełnił funkcje m.in. digital creative directora w The Addictives oraz digital creative w Leo Burnett, Scholz & Friends Warszawa i Change Digital. W branży reklamowej pracuje od ośmiu lat, w ub.r. współtworzona przez niego kampania „Kulturyzator” dla marki Frugo zdobyła Grand Prix w konkursie KTR (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: Mariusz Pitura i Alek Frydrych za Dariusza Rzontkowskiego dyrektorami kreatywnymi w Walk