Marketerzy inspirują: Donata Wolińska (L'Oreal)
W kolejnym odcinku naszego cyklu "Marketerzy inspirują" o marketingu opowiada Donata Wolińska, chief marketing officer (HUB Poland Baltic) L'Oreal, jurorka Effie 2020.
Najważniejsza cecha dobrego marketera… pokora.
Kogo z branży marketingowej podziwiam najbardziej.. Elon Musk.
Najlepsza kampania reklamowa, jaką wdziałam w życiu.. Cenie naprawdę wiele reklam za różne ich aspekty. Z tych, które najbardziej zapadły mi w pamięci, to kampanie dające do myślenia, poruszające emocje jak np. „PG Thank you Mom” „L’Oréal Zombie Boy”, zmieniające postawy jak Nike „Find your greatness”, „Just do it”, czy tez odważnie prawdziwe jak Budweiser „Whassup”.
Najlepiej prowadzona marketingowo marka dziś to… chapeau bas dla marki Dove.
Inspiracji marketingowych szukam w… rozmowach.
Narzędzie, bez którego nie wyobrażam sobie pracy to… zdrowy rozsądek.
Nowe trendy w marketingu, które mają największy wpływ na rozwój mojej marki ... nowe technologie.
Jakie znaczenie dla mojej marki mają konkursy branżowe np. Cannes Lions czy Effie? Mobilizujące.
Jak się zmieni konsument i moja marka po epidemii koronawirusa? Wiele wskazuje, ze będziemy jeszcze bardziej spoglądać przez pryzmat wartości, zarówno konsumenci, jak i marki.
Więcej eksperckiej wiedzy jurorów Effie Awards dostępne w cyklu #opiniejuroraeffie: LINK
Dołącz do dyskusji: Marketerzy inspirują: Donata Wolińska (L'Oreal)
Nie wiem też czy pojadę do Zosi w czwartek bo kuzyn mojego teścia przywiózł mi nowe nasiona do zasadzenia. Spróbujemy zobaczymy.
Elon Musk