1,30 mln widzów „MasterChefa 11” w TVN
Średnia oglądalność jedenastej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,30 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 170 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Jedenasta seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 4 września do 4 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,30 mln widzów, co przełożyło się na 9,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 15,93 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 lat mieszkających w miastach.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 20 listopada. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,49 mln osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 170 tys. widzów. Dziesiątą serię „MasterChefa” śledziło 1,47 mln osób, co przełożyło się na 10,31 proc. udziału w grupie 4+, 14,18 proc. w grupie 16-49 i 12,30 proc. w grupie 16-59.
Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji programu został 19-letni Kuba Tomaszczyk, który otrzymał tytuł najlepszego kucharza, 100 tys. zł oraz możliwość wydania swojej książki. Jednocześnie jest to najmłodszy zwycięzca „MasterChefa” w Polsce (i jeden z dwóch najmłodszych na świecie obok Valerio Braschi, który w 2017 roku również w wieku 19 lat został laureatem włoskiej edycji show). Jest to także drugi przypadek na świecie, kiedy były uczestnik programu „MasterChef Junior” wygrał jego dorosłą odsłonę.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,30 mln widzów „MasterChefa 11” w TVN
Zauważyłem że tv nie ma pomysłu na siebie i katują odgrzewanie kotletów