828 tys. widzów „MasterChefa 12” w TVN
Średnia oglądalność początku 12. edycji „MasterChefa” wynosi 828 tys. osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 290 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
12. seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program w jesiennej ramówce (do 17 września) gromadzi średnio 828 tys. widzów, co przekłada się na 6,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,84 proc. w grupie 16-49 i 7,60 proc. w grupie 20-54.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 889 tys. osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 90 tys. widzów. 11. serię „MasterChefa” na początku sezonu śledziło 1,12 mln osób, co przełożyło się na 7,82 proc. udziału w grupie 4+ i 10,26 proc. w grupie 16-49.
TVN w trakcie emisji „MasterChefa 12” czyli w niedzielnym paśmie między godz. 20.00 a 21.31 ma 6,04 proc. udziału. Stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 z 16,51 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje Polsat (9,92 proc.), a tuż za TVN znajduje się TVN7 (3,79 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN także jest trzeci.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 828 tys. widzów „MasterChefa 12” w TVN