Mattel promuje w social mediach figurki Minecraft Earth
Mattel wprowadził do swojej oferty minifigurki doładowujące aplikację mobilną Minecraft Earth. Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszy kampania w social mediach, przygotowana przez Coollective.
Kampania minifigurek doładowujących Minecraft Earth wystartowała pod koniec czerwca i potrwa przez miesiąc. Działania obejmują kampanię digitalową, w tym aktywacje z twórcami internetowymi związanymi z grą. Nowe możliwości gry z użyciem minifigurek zaprezentowali gracze: Jan Dąbrowski, Szymeq Minecraft, Yoshihito Mayoshe.
Figurki nawiązują do kultowych postaci Minecraft i mają wbudowane chipy NFC, które aktywują się po zeskanowaniu urządzeniem mobilnym. W kolekcji znajduje się 20 figurek, a wśród nich Creeper, Alex, czy Steve. To pierwsze tego typu figurki na rynku, dedykowane grze Minecraft Earth.
Minecraft Earth to nowa aplikacja mobilna, która wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną i pozwala przenieść świat gry do świata rzeczywistego. Fani gry mogą teraz przeżywać przygody, tworzyć budowle i podziwiać je w pełnej skali i prawdziwym świecie.
Za kampanię odpowiada butik kreatywny Coollective.
Dołącz do dyskusji: Mattel promuje w social mediach figurki Minecraft Earth