Matteo Bocelli w świątecznej kampanii Guess
Marka odzieżowa Guess rozpoczęła już świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterami są włoski piosenkarz Matteo Bocelli oraz pochodząca z Albanii modelka i piosenkarka, Oriola Marashi.
Zdjęcia do sesji odbyły się w willi Alpebella, która obecnie należy do rodziny Bocelli. Ten nadmorski pałac na toskańskim wybrzeżu był wcześniej własnością Oliviero Campariniego, który w złotych latach „Dolce Vita” przekształcił elegancką rezydencję w jednej z najsłynniejszych klubów nocnych we Włoszech.
Najnowsza kampania, zrealizowana została według interpretacji słynnego ukraińskiego duetu fotografek - Vicoolyi i Saidy. Nadzór artystyczny sprawował Guess chief creative officer - Paul Marciano.
Kolekcja przenosi nas do magicznego, pełnego blasku i przepychu świata VIP-ów. Możemy podejrzeć, jak ukrywają się przed słońcem w przepięknej włoskiej willi, wybierają się na wycieczkę stylowym kabrioletem i spędzają czas w otoczeniu prywatnych odrzutowców oraz luksusowych jachtów.
- Od wielu lat mam bardzo bliskie relacje z rodziną Bocelli, dlatego możliwość zrealizowania kampanii w Villa Alpebella była dla mnie absolutnym zaszczytem - mówi Paul Marciano. - Znam Matteo od kiedy był jeszcze dzieckiem i jestem zachwycony obserwując, jak daleko zaszedł, spełniając swoje marzenie o zdobyciu międzynarodowej sławy. To bardzo ekscytujący okres w jego karierze i cieszę się jego sukcesem. Matteo i Oriola są olśniewający, doskonale się uzupełniają, a Vicoolya i Saida świetnie uchwyciły silny, ikoniczny i nostalgiczny nastrój Guess Holiday. Dzięki swojej historii i pięknej scenerii - willa i miejscowość Forte dei Marmi były idealnym tłem do przedstawienia nowej kolekcji – dodaje Marciano.
Kampania ma oddawać wyrafinowany charakter kolekcji Guess Holiday, obejmującej sukienki w kształcie klepsydry, eleganckie garnitury, spodnie, komplety i dodatki w niepowtarzalnym stylu retro, połączonym z nowoczesnym duchem Guess.
Zdjęcia z kampanii Guess Holiday 2023 pojawią się w wiodących międzynarodowych magazynach o modzie i lifestyle, w sklepach Guess i na oficjalnej stronie internetowej marki.
Dołącz do dyskusji: Matteo Bocelli w świątecznej kampanii Guess