Grey Group, BBDO i dentsu Creative zajmą się obsługą reklamową mBanku
mBank rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową, wybierając do współpracy trzy agencje: Grey Group, BBDO Warszawa i dentsu Creative.
mBank prowadził przetarg reklamowy w sierpniu ub.r. Nie ujawniał informacji o jego szczegółach na żadnym etapie.
Rozstrzygając to postępowanie, bank do współpracy wybrał trzy agencje: Grey Group, BBDO i dentsu Creative.
Z agencjami Grey Group i BBDO mBank pracował od 2019 roku - rozstrzygając wówczas przetarg reklamowy zdecydowano o kontynuowaniu dotychczasowej współpracy z agencją Grey Group, zaś w miejsce agencji VMLY&R wybrano wówczas agencję BBDO. Teraz do tych dwóch agencji dołączyła agencja dentsu Creative.
Obsługą mediową mBanku zajmuje się od początku 2022 roku dom mediowy Carat (dentsu Polska), który w wygranym wówczas przetargu przejął budżet mediowy banku od agencji Mindshare (z nią mBank współpracował od 2013 roku).
Dołącz do dyskusji: Grey Group, BBDO i dentsu Creative zajmą się obsługą reklamową mBanku