Frytki w pudełku McFlurry, czyli McDonald’s nietypowo rekrutuje
Belgijski oddział McDonald’s przygotował zabawną kampanię outdoorową, która ma przekonać, że pracę w firmie można zacząć nawet bez większego doświadczenia.
"Studenci poszukiwani. Doświadczenie niewymagane" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania rekrutacyjna popularnej sieci fast-foodów. McDonald’s poszukuje głównie studentów i młodych osób, które chcą podjąć dodatkową pracę, łącząc ją np. z nauką.
Aby przekonać potencjalnych kandydatów do złożenia CV, przygotowano serię billboardów, na których widać flagowe produkty McDonald’s... z zamienionymi opakowaniami. I tak, hamburger wylądował w pudełku na frytki, deser zapakowano jak kanapkę, a frytki włożono do kubeczka na McFlurry. Ta zabawna zamiana ma pokazywać, że nawet z niewielkim doświadczeniem można rozpocząć swoją przygodę w McDonald’s.
Kampanię "McMistakes" przygotowała TBWA Belgium.
Dołącz do dyskusji: Frytki w pudełku McFlurry, czyli McDonald’s nietypowo rekrutuje
Sądzę osobiście, że gdyby środki finansowe jakie przeznaczają na te wszystkie kampanie reklamujące prace u nich (nie wiem ile to kosztuje, ale watpię że mało), przeznaczyli na podwyższenie płac, to nie mieli by żadnych problemów z brakami kadrowymi, wieści szybko rozeszły by się same.
Szacun!