McDonald's oddaje hołd dzieciom zamkniętym w domach
McDonald;s w Belgii rozpoczął kampanię będącą hołdem dla dzieci, które z powodu pandemii zostały "uwięzione" w domach. Autorem kampanii jest agencja TBWA Bruksela.
Dzieci w Belgii, które mocno ucierpiały na skutek pandemii Covid-19, przeżywają trudny okres. Ze względu na blokadę nie mają wielu miejsc, do których mogą się udać. Mogą zapomnieć o nocowaniu lub zabawie w domach znajomych, a wizyty u dziadków są wykluczone. Baseny, parki rozrywki, ogrody zoologiczne, kina i restauracje są zamknięte.
Jedną z niewielu przyjemności, jakie im zapewniono, jest przejażdżka do McDrive w McDonald's, ponieważ - podobnie jak w Polsce - odbieranie posiłków przygotowywanych na wynos jest nadal dozwolone.
McDonald's w Belgii postanowił złożyć hołd wszystkim tym dzieciom, które od miesięcy wypatrują przez okno w poszukiwaniu przebłysku nadziei, że ten trudny czas wkrótce się skończy.
Agencja reklamowa TBWA Bruksela sprytnie podsumowała to uczucie na jednym zdjęciu, z pomocą belgijskiego fotografa Jefa Boesa. Trafnie uchwycił on spojrzenie dzieci w samochodzie, a okno auta odbija słynne na całym świecie złote łuki logo McDonald's. Obrazy są tak wyraziste, że do przekazania wiadomości nie był potrzebny żaden tekst ani podpis.
Kampania jest prowadzona na plakatach, w prasie i na portalach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: McDonald's oddaje hołd dzieciom zamkniętym w domach
𝓌ℴ𝓇𝓀𝓇ℯ𝓋𝒾ℯ𝓌𝓈10.𝒸ℴ𝓂