SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Expert promuje się „czyszczeniem”, a Media Markt „wietrzeniem magazynów”

Sieci elektromarketów Media Expert i Media Markt w bardzo podobny sposób reklamują poświąteczne promocje wyprzedażowe - pierwsza pod hasłem „Czyszczenie magazynów”, a druga - „Wietrzenie magazynów”. Firmy podkreślają, że to przypadkowa zbieżność.

Promocja Media Expert pod hasłem „Czyszczenie magazynów” zaczęła się 27 grudnia i potrwa do 7 stycznia, a promocja sieci Media Markt ruszyła 26 grudnia i będzie prowadzona do 31 grudnia.

Obie oferty są reklamowane m.in. w internecie i radiu. W tym drugim medium spoty obu firm są nieraz emitowane w tych samych blokach reklamowych. W radiowym spocie Media Expert nie występuje Ewelina Lisowska, bohaterka mocno krytykowanego w ostatnich dniach spotu telewizyjnego firmy, tylko Święty Mikołaj, natomiast w tle słuchać jej piosenkę ze sloganem „Włączone niskie ceny”.

Podobieństwo sloganów z reklam obu firm jest zupełnie przypadkową zbieżnością. - Pod hasłem „Czyszczenie magazynów” reklamowaliśmy już wcześniejsze promocje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. - Niezależnie od konkurencji spokojnie realizujemy własne działania marketingowe - dodaje.

Przypomnijmy, że obecnie trwa przetarg na obsługę reklamową sieci Media Markt (należącej do Media Saturn Holding Polska), w którym bierze udział pięć agencji (więcej na ten temat).

Dla Media Expert pracuje agencja reklamowa Ambasada Brand Communications.

Dołącz do dyskusji: Media Expert promuje się „czyszczeniem”, a Media Markt „wietrzeniem magazynów”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maciej44
nie no nie mogę, dalej ta j...na reklama z Lisowską leci na Trójce dwa razy w ciągu bloku reklamowego
nie można tego jakoś zakazać?
0 0
odpowiedź
User
kiedas
No wiadomo, to tak jak z ubraniami - Polak czyści, a Niemiec wietrzy :D
0 0
odpowiedź
User
Ojciec Mateusz
Komentarz rzecznika bezsensowny:
"robiliśmy tak wcześniej i nie było problemu"
Szkoda, że nie próbował nas przekonać, że przecież hasła są kompletnie różne i znaczą zupełnie co innego.

Ambasada ciężko zamyka ten rok- o kampani z Lisowską nie będę pisał, bo po co ? Kto raz to obejrzy (i wytrzyma do końca) wyrobi sobie zdanie natychmiast.
A kiedyś robili takie fajne rzeczy- mbank, adidas, Poznań...
0 0
odpowiedź